čtvrtek 7. dubna 2016

Liška

Hezký den,

mé jméno je Liška. Jsem skautka z Podbeskydí, která nedávno předala otěže
dívčího oddílu mladším generacím. Sedmým rokem působím jako členka týmu
čekatelského a vůdcovského lesního kurzu Velká Morava, za sebou mám účast
na zajímavém projektu Skauti pro rozvoj. Velkým tématem je pro mě
environmentálno jak v oddíle, tak v životě. Není divu, že jsem se při
studiu fyzické geografie na PřF Masarykovy univerzity dostala také k
lektorování programů v brněnské Lipce - školském zařízení pro
environmentální vzdělávání dětí i dospělých.

Cítím se dobře v přírodě. Baví mě nacházet zalíbení v běžných věcech, mezi něž patří zelený čaj po probuzení, čerstvě povlečené peřiny, kreativní
vyjádření se různými způsoby, vaření, výroba vlastní kosmetiky, pěstování
jídla v zahradě a pocit volnosti při (cyklo)putování. Mám ale také
náročnější a méně skromné tajné sny. A jeden se pro mě stal skutečností
minulé léto, kdy jsem se dostala k výuce dětí ve škole v buddhistické
vesničce v Himálaji...

Ráda bych vás maličko motivovala a ukázala šířku příležitostí, které získáte na skautské cestě. Taky to, že na ní neustále rostete, získáváte
nové poznatky a schopnosti...A že možná díky této cestě naleznete odvahu,
nadhled nad některými věcmi nebo třeba životní lásku? Kdo ví? :)

Těším se na setkání s Vámi!