pondělí 14. března 2016

Liška a Kotelník






Představujeme další členy našeho týmu. Tentokrát Liška a Kotelníka, jejichž zájmem je, abyste se tam dobře najedli. Však posuďte sami.


Liška a KoTeLník = nerozlučná dvojka, nebo že by trojka?

Liška - já jsem Liška a skautuji už 16 let, což je dlouhá doba a stále mě to baví a bavit nepřestane. Za tu dobu jsem vedla družinku vlčat a světlušek. Mám čekatelský a zdravotnický kurz, takže pokud by měl někdo bolístko, mile ráda pofoukám . Momentálně ve skautu krmím hladové krky = vařím na táborech a vařit budu i Vám. Mám ráda přírodu, jízdu na dvojkole a propaguji třídění odpadu (takže třiďte).


KoTeLník – ve skautu jsem už dlouhá léta, nejspíš od mých 8 let. Jsem kutil – rád vymýšlím vymoženosti. Moje funkce ve skautu je táborový kuchař. Tomuto kulinářskému umění se věnuji řadu let, takže se nemusíte obávat, že byste umřeli hlady. Všechny, které jsem živil, si pouze stěžovali, že přibrali na váze. Pokud nepracuji, což se stává výjimečně, chodím rád do přírody, jezdím na dvojkole a kutím.

Oba dva Vám budeme vařit samé lahůdky, pro představu přikládáme nějakou fotečku :-D


Veškeré fotky jsou z domácího archivu.

opravdoví šnečci na chlebu


Mňamka



ovárek