středa 9. března 2016

Veverka

Zdar,

skautským jménem mi říkají Veverka. Tuhle přezdívku jsem si dala sama, když jsem do skautu vstoupila, bylo mi 14 let a od té doby se vezu na jeho vlně. Ve skautu je mi krásně a vždycky se těším, až společně s dalšími, mými velkýmí skautskými přáteli, tedy bratry a sestry, vykonám pro svět, pro děti, něco dobrého, co jim ukazuje jinou krásu života.

Ve skautu jsem si prošla rolí rádkyně, v 17 letech jsem dostala celý oddíl na starost a vedu jej do teď. Absolvovala jsem VLK Velká Morava, nyní jsem frekventant Jesenické lesní školy, která už za měsíc končí. V civilním životě jsem historik a ještě si zkouším dodělávat doktorské studium:).

O svém životě bych řekla, že jsem bojovník, který věci nenechává jen tak.Těší mě, že mohu mladým lidem ukazovat jinou cestu, učit je jinak přemýšlet než tento svět, ve kterém je těžké se vyznat. Já svou cestu našla, pořád po ni kráčím a objevuji novou krásu života. Náročnou i radostnou.

Iniciátorem setkání sem právě já, protože v rámci svého lesoškolského
projektu jsem si řekla, že se pokusím setkání uskutečnit. Nic jiného
mě totiž nenapadlo, ale pořád mě přepadaly myšlenky, uskutečnit rádcovské
setkání. Snad je to dobrá cesta. Pořád se mi ukazuje, že ano, mám totiž
kolem sebe skvělé lidi. Dokonce jsem rozvířila i vlny, že se něco děje;-)

Ve volném čase mám velmi ráda jízdu na kole, práci s papírem, návštěvu památek, četbu literatury k zamyšlení, pročítání kuchařek a ráda píšu.

Těším se na setkání s vámi;-). Na setkání bych vás ráda provedla programem : Jak si vylepšit skautskou image.

PS přikládám pár fotek z nedávné doby. Je těžké mě vidět na fotkách, protože je spíše
fotím;)


Představování týmu nekončí přijdou další.