úterý 15. března 2016

Zbyňa

Jako dalšího z týmu představujeme Zbyňu. A on už prozradí o sobě v následujích řádkách více..

Zdarec! Tož já su Zbyňa. Ve skautu jsem 9 let a za každý okamžik jsem nesmírně vděčný. Nyní jsem prý zástupcem vedoucí oddílu ale jinak
působím 7 let u vedení mladších či starších skautů a skautek v oddíle.
Mám složenou čekatelskou zkoušku i zdravotnictví kurz a na účtě pár s
přáteli zorganizovaných mezioddílových akcí jako je např. pro zasvěcené
"MBI" či "Dvanáct kruhů". Jinak mimo vypomáhání v oddíle, středisku,
jsem byl také jako účastník a později i jako IST na dvou středoevropských jamboree nebo několika různých celonárodních akcí.


Ve volném čase se rád toulám ať s batohem či na koloběžce a točím se kolem
všeho co jen trochu zavání kartografií.

Na setkání bych vám rád jako hledající, pověděl o cestách a hledání. Neboť ne vždy je cíl tak jasný jak bychom si přáli...